6 Haziran 2015 Cumartesi

Sitelerimizle Bloglarımızın Rolleri

Google Analytics sayesinde bloglarımıza gelen ziyaretçilerin ortalama üç ya da beş dakika kaldığı belli oldu.
Öyleyse onlar cümlelerimi ciddi okuyorlar diye düşünerek sevindim.
O halde sitelerimize gelen ziyaretçilerinden çoğu cümlelerimi fazla okumuyorlar gösterildi.
Ama orada öğrencilerimin cümlelerinden bazıların ortalama on dakika ya da daha fazla okunduğu belli oldu.
Bunu çok sevindim.

Bu sonucuna dayanarak ben sitelerimle bloglarımın rollerini tekrar düşünüyorum.
Yani sitelerimde özetlerini göstererek bloglarımda detaylarını anlattığım gibi.
O zaman deney olarak bu yaptım.


Video ise Chopin'in bir "noktürn" ekleniyorum.
Çocukluğumda annem evimizde piyano dersleri veriyordu.
Ben hergün piyano sesini dinliyordum.
Belki o yüzden benim için piyano sesi rahat olarak çalır.
Ayrıca öğrencilerimden biri de bu "noktürn" seviyor.


Chopin Nocturne Op.9 No.2 (Arthur Rubinstein) - YouTube


Referans için:

Hiç yorum yok: