1 Haziran 2015 Pazartesi

KENDİNİ KANDIRMA'yı kabul etmemek

Dünkü dersde ben öğrencilerime "KENDİNİ KANDIRMA'yı kabul etmemek" hakkında konuştum.
Bu benim zaten önemini belirttiğim "GERÇEKLERDEN KAÇMA"nın değişik tarafı olur.
Ayrıca Yokosuka şehrindeki Awaya-Juku'da benim her zaman önemini belirttiğim birşey olur.

Hazırlanmış akranları, düzenlemiş durumları veya verilmiş izlenimleri kendi seçimleri olarak inanmak için "KENDİNİ KANDIRMA " gerekli.
Buna karşı bu jukude (yani bu dershanede) öğrencilerim gerçekten kendi seçimleri olarak akranları, durumları ve izlenimleri tecrübe eder.

Ama bu devirde bu dünyada, özellikle bu bölgemizde öyle seçmek kolay değil.
Yanımızdaki kimse öyle tecrübe etmemiş.

Ama öğrencilerim ise burada cesaret ve kalbinde güç kazana geldi.
Güçlü [özbenlik] ile bilinmeyenleri açıkça görebilen, kaygılarını aşabilen ve öz güveni sahip olan oluşturan güçleri.
O yüzden ben onların "KENDİNİ KANDIRMA'yı kabul etmemek" yapabildiğini inanıyorum.
Onlar arrangementsler yoksa hikâyeyi gerçek oluşturabilir inanıyorum.
Ben bunu bekliyorum.


adapted from Rachel Phipps: Make Your Dream Come True Day - January 13th


愛のロマンス 村冶佳織 UPC‐0076 - YouTube


For your action

Hiç yorum yok: